Alumnus Dion Hendriks en Leon Keizer winnen de Red Bull pitch met 'Energy Contract'

15-10-2025
59 keer bekeken 0 reacties

Dion Hendriks en Leon Keizer van TBWA zijn uitgeroepen tot winnaars van de eerste pitch van dit jaar, georganiseerd door JongeHonden voor Red Bull.

Hun concept, ‘Energy Contract’, sprong eruit in een sterk veld van creatief talent en leverde hen een ticket op naar Cannes later dit jaar.

Dit keer daagde Red Bull de jonge creatievelingen uit om verder te denken dan alleen het bekende blikje. De briefing richtte zich op het stimuleren van homestocking: het aanmoedigen van consumenten om een vier- of zes-pack Red Bull in huis te halen in plaats van slechts één.

"Niet verwacht dat wij de enigen waren met dit inzicht, zo simpel. Maar goed, Cruijff zei ooit: ‘Voetbal is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen. En meer dan dat weten we eigenlijk niet over voetbal", delen Dion en Leon.

Lees het uitgebreide artikel.

Afbeeldingen

Cookie-instellingen