Studenten Keuzedeel Ondernemerschap shinen met hun eigen pop up store tijdens ‘De week van de ondern

22-11-2023
299 keer bekeken 0 reacties

Het Keuzedeel Ondernemerschap bij SintLucas bestaat uit 48 enthousiaste studenten vanuit bijna alle opleidingen van beide locaties van SintLucas. Na het Startup Festival en de PitchNight stond afgelopen week het derde event op de planning.

Een mooie kans om de eigen ontwikkelde producten te gaan testen en verkopen. Vooraf werd er nagedacht over de promotie, inrichting van de leegstaande winkel en connectie met plaatselijke ondernemers. Ook was er volop ondersteuning van onze geweldige conciërges.

Afgelopen vrijdag, tijdens ‘De week van de ondernemer’ was het zover en waren de studenten volop aanwezig in het centrum van Boxtel. Twaalf start-ups verkochten vol enthousiasme hun producten in de pop up store. De tassen gemaakt van oude spijkerbroeken, potloden met bloemzaad, sociale kaartspellen, kerstlampen en alle andere producten kregen veel aandacht van het winkelend publiek. De gratis popcorn en taartjes waren ook een schot in de roos.

De studenten brachten daarnaast een bezoek aan drie inspirerende bedrijven in Boxtel. De ondernemers van Hebbes, Titan en Proef Culinair werden extra in het zonnetje gezet en ontvingen een mooie goodiebag. Top gedaan allemaal, wat een energie 💪🏼

Afbeeldingen

Cookie-instellingen